Bejelentkezés bérlőként Bejelentkezés tulajdonosként Bejelentkezés cégként

Gyakran feltett kérdések a közép távú bérletekre a FLATIO-on keresztűl

Akar valamit kérdezni? Olvassa el a válaszokat a gyakori feltett kérdésre vagy írjon a ugyfelszolgalat@flatio.hu.

FOGLALÁS

Mi van, ha a bérbeadő nem hagyja jóvá a foglalást?

A lakás vagy szoba bérbeadónak van 24 órája arra, hogy jóváhagya a foglalást. Abban az esetben, hogy az ön foglalását nem vette mingyárt észre, akkor megpróbálunk kapcsolatba lépni vele, hogy nehogy elmulassza. Ha pedig nem hagyja jóvá vagy 24 óra alatt nem éri el, és ön úgy dönt, hogy már tovább nem akar várni a tulajdonos kifejezésére, azonnal megkéri a foglalási díj 5999 HUF blokkolás megállítását az ön kártyáján. Az után nem marad más, csak foglalni másmilyen szállást, amely már sikerül.

Mi történik ha meggondolom magam a foglalásnál ?

A bérbeadóknak a Flatio oldalon szeretnénk csak komoly érdeklődőket kínálni. Az esetben hogy a foglalását 24 óráig meggondolja, egyszerűen törölheti. Azonban nem szabad jóvá lennie hagyva a bérbeadóval. Ha már jóvá van hagyva, akkor elég ha nem köti meg a szerződést. Mint a két esetben kifizeti a foglalási díjat - 5990 Ft.

Ha a bérbeadó 24 óráig nem hagyja jóvá a foglalását, és ön már nem akar tovább várni, akkor a foglalást visszamondhagyja. Ebben az esetben nem fizet semmi díját és az összeg 5990 Ft a kártyáján vissza lesz adva.

Véletlenul foglaltam szállást amit nem akarok. Mit tehetek vele?

Ilyen esetben a legjobb a foglalást visszamondani, és kifizetni a lemondási díjat az összegben 5990 Ft. Foglaljon kérem csak egy lakást, amely igazán érdekli önt. Azt akarjuk hogy a bérbeadók még a bérlők komolyan vegyék az egész folyamatot.

Mikor tudok beköltözni a foglalás jóváhagyása után?

A szerződés megkötését követően közvetlenül beköltözhet. A megállapodástól függ.

Hogy működik az új szállásfoglalás?

Először válasszon megfelelő lakást az okos keresés és szűrő, virtuális túrák, képek, lakásleírások vagy értékeles segítségével.

Az után válasszon időszakot, amelyre ki akarja bérelni a szállást, és kattintson a gombra Foglalás kérelem. Oszt a következő oldalra kerül, ahol megtalálja a foglalások, kifizetések és díjak összegzéséhez. Az esetben ha először használja a Flatio-t, kérjük, töltsön még ki néhány információt magáról. A foglalási kérelem befejezése után, le lesz tiltva a kártyáján a foglalási díj 5999 HUF, nefelejtse el elkészíteni eszt az összeget. Az összeg csak akkor lesz lehúzva,ha a foglalás jóvá van hagyva, tehát ha a bérbeadó megerősíti a foglalást.

Mi történik a lakás foglalás után?

A foglalási kérelem elküdése után a tulajdonos kap egy üzenetet, hogy ön érdklődik a szállásért. Ettől a pillanattól van 24 órája arra, hogy az ön kérelmét jóváhagya vagy elutasítsa.

A lakástulajdonosokot leginkább az érdekli, hogy mi van az érdeklődő adatlapján. Azért nefelejtse el leírni minden fontos infromációt, hozzá adni képet, vagy még videót is csinálni. Ez vonzóvá teszi önt a tulajdonosnál és nagyobb az esély hogy jóváhagya a foglalást.

A lakásfoglalásra vonatkozó kérelememet elutasították. Mit csináljak?

Ebben az esetben a blokkolt összeg 5999 forint az ön kártyáján ki lesz blokkolva.

Bérbeadónak mindig először jóvá kell hagynia, hogy a kiválasztott beköltözési időpont megfelelő. Ha elutasítsa a kérelmét, ne addja fel. Először ellenőrizze az adatlapját, hogy kitöltött minden információt és nem hiánzik a profilképe. Abérbeadók a foglalás jóváhagyásnál legfőképp az adatlap által döntenek. Ha nem jönn össze a következő foglalási kérelem sem, akkor forduljon ránk. Szívesen segítunk megtalálni a megfelelő szállást a Flatio oldalon.

A foglalás után 24 órán belül senki nem jelentkezett. Mit csináljak?

Ebben az esetben ne habozzon kapcsolatba lépni velünk. Vagy a webes csevegésen keresztül a Flatio oldalon, e-mailben a tamogatas@flatio.hu vagy hívjon fel a +36 1 998 9105. Mindent együtt mególdunk.

BALESETEK ÉS VÉLETLENSÉGEK

Mi van akkor, ha nem írom alá a bérleti szerződést a foglalás jóváhagyása után?

A szerződést a foglalás jóváhagyásától, 24 órán belül meg kell kötni. Ha nem lesz elvégezve a megkötés, a foglalás törlésre kerül. Ebben az esetben, sajnos nincs igénye visszakapni a bérleti díjat.

Mi van akkor, ha nem költözöm be?

Ha nem is jön eszünkbe, hogy történhetne valami ilyen, erre a szituációra is készen álunk.

Ha a megbeszélt időpont után, 48 óráig nem hurcolkodik be, és nem is add magárol tudni, nincs igénye visszakapni a foglalási díjat még az élső bérleti díjat sem.

Mi van akkor, ha a lakás nem néz ki úgy, ahogy kellene?

Semmi aggodalom. Garantáljuk, hogy a bemutatott érvényesített ajánlatok a Flatio-nál teljes mértékben megfelelnek a valóságnak. De ha valami eltérést talál, akkor tájékoztatasson minket a következő munkanapon 20:00 óraig. Megvizsgáljuk a helyzetet, és az után visszaadjuk a pénzt. Ezenkívül alternatív szállást biztosítunk 7 napra. Ugyanúgy segítunk új lakást keresni és még kap kedvezményt 50% a bérleti díjra a korábbi lakás bérletéböl az első bérleti díjra az új lakásra, amelyt a Flatio-n talál.

Fontos felhívni a figyelmét, hogy a lakás részei lehetnek már az ott lévő bérlő dolgai, például ha csak egy szóbát bérel egy több szobás lakásban.

Hogy működik a pótlási szállás?

Először tudassa velünk, hogy valami nincs rendben. Elmegyünk megnézni vagy esetleg megbeszéljuk a következő lépést. Megpróbáljuk elintézni, hogy a lakástulajdonos ott legyen, és a helyzetet meg tudgya magyarázni, vagy még rendbe is hozni. Ha nem lesz rendbe hozva, megszállásoljuk önt apartmánban vagy szállodában. A személyes dolgokra most készitsük a helyet. Új lakás kereséssel segítünk.

El kell költöznöm hamarabb. Mit csinaljak?

Ebben az esetben elegendő az alkalmazásban Bérleményeim beadni a szerődés felmondásat. A Flatio-n a felmondási idő a következő hónap első napjától számít, és csak egy hónapos.

LAKÁST AKAROK BÉRELNI

Melyik a legrövidebb idő ami alatt lehet lakást bérelni?

Legrövidebb lehetséges bérleti idő 14 nap.

Bérelhetek csak szobát vagy ágyat?

Minden lakás ajánlatról információt talál arról, hogy milyen módon lehet bérelheti. Némelyík lakás csak egészen bérelhetó, más lakásokban lehet csak szobákat bérelni. Az ágyak jelenleg nincsenek ajánlatunkban.

Hogy tudom meg, hogy a lakást rendesen bérlem?

Minden információt a bérletről megtalál az alkalmazásban Bérleményeim. Ugyanúgy itt csinálhassa minden változását és figyelheti a fizetéseit. Az esetben hogy rendesen lesz bérölve a lakás, az alkalmazásban Bérleményeim meglássa zöld körrel kijelölve.

Csak egy szobát akarok bérelni a lakásban. Megtudhatok néhány információt a lakótársakról?

Tervezzuk ezt a lehetóséget. De még most nem működik.

Mi az a középtávú bérlet?

Középtávú albérletek 1 egész 6 hónapig tartanak. A legtöbb tulajdonos hosszú vagy csak néhány napig adgya ki a lakást. Középtávú albérletet találni Flatio nelkül többnyire nem olyan egyszerű.

Mi a lakás standard felszereltsége?

Minden lakáshirdetésnek a Flatio oldalon meg kell felelnie egy szabványnak. A tulajdonosoktól igényeljük a teljes berendezést minden lakásban, beleértve az edényeket vagy az internetkapcsolatot is.

SZERZŐDÉS

Elolvashatom a szerződés még a foglalás előtt?

Megtekintheti a bérleti szerződést előre és online minden egyes ajánlatnál. Az aláírás után megtalálja az alkalmazásban Bérleményeim.

Amikor Flatio-n keresztül bérletet foglal, nem kell aggódnia, hogy a szerződés hátrányos lenne az ön számára. A szerződések úgy vannak leírva, hogy ne kelljen aggódnia és nyugodságban lakhasson. Ezek egységes szerződések, amelyeket minden bérbeadó a Flatio-nál használ.

Biztonságos az online szerződés aláírása?

Igen, biztonságos. Minden kommunikáció titkosított kapcsolaton keresztül történik.

Mit jelent pontosan „hitelesített ajánlat“?

Az ilyen lakás kínálatokat csapatunk igazolja személyesen látogatással. Garantáljuk a Flatio weboldalon való prezentációk igazságát. Nagyon törődünk rőla. A hitelesített ajánlatok között szerepelnek virtuális túrák is, aminknek köszönhetően lehetővé teszi, hogy a világ minden tájáról tekintse át a legújabb részleteket.

A SZÁLLAS ALATT

Már nem akarok tovább lakni, hogy fejezzem be a szállást?

A bérleti szerződés megszüntetése bármikor lehetséges egyszerű úton az alkalmazásban Bérleményeim. A felmondási idő szokásosan 1 hónap.

Megnézhetem az új házat lakhelyet előre?

Miért pazarolni az időt személyes látogatások során?! Használja ki a virtuális túrákat. A túráknak köszönhetően megnézjetnek egy pár lakást pár perc alatt, emellett nem kell semmit megbeszélni és nem kell sehová mennie.

Garantáljuk a lakás ajánlatokat! Ha a lakás nem fog úgy kinézni, ahogy be volt mutatva az oldalunkon, akkor az ön pénzét vissza adjuk és alternatív szállást biztosítunk.

Van néhány kérdésem a lakáshoz. Kapcsolatba léphetek a tulajdonossal?

Yes. If the landlord turns on messages on his offers, you can contact him right from the offer detail page. You just have to create your Flatio account first.

Ki fogok költözni. Mikor kapom vissza az óvadékot?

Az óvadékot a bérletért visszakapja három munka napig a bérlet befejezésitól. Ha valami baj lenne, hívja a +36 1 998 9105 vagy írjon tamogatas@flatio.hu.

Beköltöztem, de a lakás nem felel meg az ajánlatnak. Mit csináljak?

Az esetben hogy ha a lakás nem felel meg a hirdetésnek a beköltözés után, tudassa velünk a következő nap 20:00 óra-ig a beköltözés után, és együtt mindent megoldunk.

Mikor lakhatási probléma lesz, kivel léphetek kapcsolatba?

A mi nagyszerű ügyfélszolgálatunk itt van az Ön számára a hét minden napján, de ugyanakkor törekszünk arra, hogy a bérbéadók és a bérlőik a lehető legnagyobb mértékben függetlenek legyenek. Mindig számít, hogy milyen gondja van. A legtöbb komplikációt megoldják közvetlenül a bérbeadókkal, ami gyakran gyorsabb. Ha pedig a kapcsolat a bérbeadóval nem jó, nagyobb gondja van vagy valamire rá akar kérdezni, akkor ne habozzon és lépjen velünk kapcsolatba. Azért vagyunk, hogy segítsunk. Kapcsolatba léphet velünk az e-mail címent keresztül a ugyfelszolgalat@flatio.hu vagy a számon +420 228 886 510.

BEFIZETÉSEK

Hogy van számolva a havi bérleti díj?

Havi bérleti díj 30 napos bérlet. ha 30 napnál hosszabb ideig lakik (például 31 nap), egy teljes havi bérleti díjat fizet (30 napos bérlet) + aránylagi összeg az 1 napra. Ha kevesebb, mint 30 napot lakik (például 20 nap), kifizeti az aránylagos összeget a napok szerint.

mikor fogom fizetni a bérleti díjat?

Az első bérleti díjat a foglalás jóváhagyásától számított 24 órán belül kell kifizetni. A második a szerződés megkezdésétől számított 20 nap (beköltözés napja) és minden további,3 0 nappal a második bérleti díj lejártát követően.

Milyen fizetési módszereket használhatok?

A FLATIO oldalon kiválasszthatja a fizetési módzert, ami a legjobban megfelel.Lehetséges fizetni kártyával, a GoPay fizetési átjárón keresztül és banki átutalással. Egyszerűen válassza ki mi a legkényelmesebb önnek.

Hogy fizetem ki a bérleti díjat?

Bérleti díját ki ziteti egyszerűen és online a bejelentkezés után az alkalmazásba Bérbeadásaim a Flatio-n a fizetések tagozat alatt. Ezen a helyen megtalálja minden fizetés összefoglalását. Úgyhogy semmit sem felejt el. Fizetni lehet egyszerűen kártyával az alkalmazás segítségével a Bérleményeim.

Mennyi időt vesz igénybe a foglalási díj feloldása a kártyámról?

A foglalási díj feloldását azonnal kérjük, mihelyt Ön jogosult lesz rá. A GoPay fizetőkapunak legfeljebb 2 napja van a feloldásra. Ezt követően már csak az Ön bankja gyorsaságától függ, amely akár 5 napot is igénybe vehet.

Nem talált választ a kérdésére?

Írjon nekünk az info@flatio.hu vagy hívjon fel az +36 1 998 9105.