Lehetséges megosztani a bérleti díjat több személy között?
Igen és nem, ez az opció jelenleg a Madeira-ban és Portugáliában történt foglalási kérelmeknél vehető igénybe.
Ezeken a területeken kívüli foglalásoknál, szükséges előre összegyűjtenie a bérleti díjat és egyszerre megfizetni a bérleti díjat.
Mikor használhatom a Fizetés Megosztása rendszert?
Megértjük, hogy néha talál egy megfelelő lakást a Flatio-n és szeretné azt megosztani más személyekkel.
Mostanáig, csak egy személy fizethette az első bérleti díjat + a szolgáltatási díjat és az összes fennmaradó bérleti díjat, de ezzel a rendszerrel, választhat, hogy megosztja a fizetést más személyekkel, megkönnyítve az alap befektetést egy személy számára.
A beköltözés és kiköltözés dátuma meg kell, hogy egyezzen minden bérlőnél, annak érdekében, hogy a szerződés érvényes legyen a teljes időtartam során.
Hol választhatom a fizetések megosztását?
Ezt az opciót a foglalási kérelem készítésekor választhatja.
Az első lépésben (miután rákattintott a Foglalási kérelem gombra a hirdetés részleteiben) látni fog egy mezőt, hogy Fizetések megosztása. Csak pipálja ki, hogy "Szeretném megosztani a fizetéseket más személyekkel" mezőt, hogy a rendszerünk rögzítse és befejezze a foglalási kérelmet.
Mivel a megosztott fizetések szorosan kötődnek a banki átutalási fizetési módhoz, az első helyen fogja látni a fizetési részleteket a fizetés részleteinél. Ossza meg ezeket a részleteket az arányos bérleti díjjal a lakótársaival és várja meg amíg mindenki megfizeti a részét - ne feledje, hogy szükséges határidőre megfizetni a teljes bérleti díjat. Ha a teljes bérleti díj nincs megfizetve a határidőig, az addig megfizetett összes rész fizetés vissza lesz térítve.
Szintén erősen ajánljuk, hogy lépjen kapcsolatba a tulajdonossal közvetlenül a Bérléseim applikáció Üzenetek opción keresztül és magyarázza el neki, hogy Ön és a lakótársai külön fogják fizetni az első bérleti díjat, tehát lehet némi késedelem a szerződési folyamat teljesítésében. A tulajdonosnak tudnia kell erről és nem kellene törölnie a foglalási kérelmet (ami alapvetően megtörténhet, ha a szerződési folyamat nem fejeződik be 24 órán belül a foglalás elfogadása után).