Bejelentkezés bérlőként Bejelentkezés tulajdonosként Bejelentkezés cégként
Segítség Menü Segítség a bérbeadóknak Kifizetések Hogyan rögzítek új bankszámlaszámot és mit tegyek, ha elutasítják?
Kategóriák

Hogyan rögzítek új bankszámlaszámot és mit tegyek, ha elutasítják?

Annak érdekében, hogy átutaljuk a pénzt amit a kiadásokkal keres, szükséges megadni a bankszámlaszámát a Bérbeadásaim web applikációban. A Flatio-nál lehetősége van megadni több bankszámlaszámot is, ami kimondottan előnyös azoknak a tulajdonosoknak/ingatlan kezelőknek, akik több ingatlant is kiadnak és ahol a megkeresett pénzt több irányba kell elosztani. Azonban, mivel tiszteletben kell tartanunk a Pénzmosás elleni törvényeket nekünk is meg kell bizonyosodjunk minden egyes megadott bankszámlaszám tulajdonosáról. 

Mit jelent ez az Ön számára?

Hogy a bankszámlaszám és a pénznemén túl, meg kell adnia egy dokumentumot ami igazolja a bankszámlaszám tulajdonosát a személyazonosító dokumentum másolatával együtt, t.i., személyazonosító kártya/jogosítvány/útlevél (céges bankszámlaszám esetén nem tölt fel személyazonosító kártyát). A pénzügyi osztályunk ezután manuálisan végignézi a megadott adatokat és a feltöltött dokumentumokat és jóváhagyja vagy elutasítja a bankszámlaszámot 24 órán belül (azonban, hétvégén/ünnepnapokon lehet, hogy tovább kell várnia, kérjük a szíves türelmét).

A bankszámlaszám tulajdonosát igazoló dokumentumon szerepelnie kell a bankszámla tulajdonos nevének és a bankszámlaszámnak. Az alábbi dokumentumok használhatók erre a célra: 

  • a bankkal kötött szerződés másolata a bankszámla nyitásakor
  • egy szerkesztés nélküli képernyőfotó az internetbankból, ahol látszanak a kért adatok.

A bankszámla tulajdonos neve meg kell, hogy egyezzen a személyazonosító dokumentum másolatán szereplő névvel, amit feltöltött a Bérbeadásaim web applikációba. Tehát, ha más személynek/cégnek szükséges utalni a bérleti díjakat, akkor annak a személynek a dokumentumai szükségesek. 

Új bankszámla hozzáadása

A Bérbeadásaim web applikációban egyszerűen hozzáad egy bankszámlát, de javasoljuk, hogy legyen figyelmes az összes instrukcióra és szövegre ami ebben a részben szerepel: 

  1. Lépjen be a Bérbeadásaim web applikációba és kattintson a nevére a jobb felső sarokban. 
  2. A Profilom részben lépjen a Bankszámlák részre. 
  3. Kattintson a Bankszámla hozzáadása gombra, hogy megjelenjen az új bankszámla hozzáadásáról az útmutató.
  4. Az első lépésben válassza ki azokat a kiadó ingatlanokat ahonnan a bérleti díjakat erre az új számlára szeretné megkapni: 
    • összes ingatlantól - a bankszámla alapértelmezett lesz az összes bérleti díjhoz amit a Flatio-tól kap, 
    • csak kiválasztott ingatlanoktól -  a bankszámlára csak a kiválasztott ingatlanok bérleti díjai fognak érkezni - minden más ami nincs hozzákapcsolva megadott bankszámlával, az alapértelmezett bankszámlára fog érkezni (tudon meg többet a bérleti díj utalási útvonalról).
  5. A második lépésben, válassza ki az országot és a pénznemet. Ezután adja meg a bankszámla részleteit (előszám és számlaszám a banki kóddal együtt). 
  6. Az utolsó lépésben szükséges kitölteni a kötelező adatokat a számla típusától függően (magánszemély vagy vállalkozó/cég) és fel kell tölteni a bankszámlaszám tulajdonosát igazoló dokumentumot a személyazonosító dokumentum másolatával együtt (ha a bankszámla tulajdonos természetes személy). 
  7. Amint ezt befejezte, rákattintva a Mentés gombra, a bankszámla mentésre kerül a Bérbeadásaim applikációban a jóváhagyási kéréssel együtt. 
  8. Látni fogja a "Jóváhagyásra vár" ikont a bankszámla részletekben.

Elutasították a bankszámlaszámot?

Több oka lehet a számla elutasításának, a leggyakoribb, hogy eltérés van a feltöltött személyazonosító dokumentum és a bankszámla tulajdonosát igazoló dokumentum között vagy hiányzik információ az igazoló dokumentumon. Ennek okáért, kérjük, bizonyosodjon meg arról, hogy a feltöltött fájlok megfelelnek a Flatio elvárásainak. Ha a fájlok nem egyeznek, töltse fel a helyes fájlt és kérje újra a számla jóváhagyását. 

Bankszámla újra jóváhagyásának a kérése

Ha a bankszámlaszámát elutasítják, fel kell töltenie a helyes dokumentumokat és kérnie kell újra a jóváhagyást. Megtehet mindent újra kényelmesen a Bérbeadásaim applikációban: 

  1. Lépjen be a Bérbeadásaim web applikációba és kattintson a nevére a jobb felső sarokban.
  2. Profilom részben lépjen a Bankszámlák részre.
  3. A Szerkesztés gombra kattintva az elutasított bankszámlánál feljön egy oldal előre kitöltött adatokkal. 
  4. Ellenőrizze az előre kitöltött adatokat minden lépésben és töltse fel a megfelelő dokumentumokat a kért mennyiségben (pl. 2 fotó a személyazonosító dokumentumhoz).
  5. Once you have completed the wizard, pressing the Save button will save the corrected information to your My Rentals account and redirect you to the bank account detail.
  6. Rákattintva a Mentés gombra, a Bankszámla adatok részben, új jóváhagyási kérést küld. Megerősítés.
  7. A bankszámla részleteiben újra látni fogja a "Jóváhagyásra vár" ikont.