Bejelentkezés bérlőként Bejelentkezés tulajdonosként Bejelentkezés cégként
Segítség Menü Segítség a bérbeadóknak Hogyan vonzhatjuk a bérlőket Hogyan aktualizáljam az elérhetőségi naptárt?
Kategóriák

Hogyan aktualizáljam az elérhetőségi naptárt?

Nincs rosszabb a potenciális bérlő szemszögéből nézve, mint amikor a foglalási kérelem elküldésénél úgy tűnik, hogy elérhető a kinézett lakás, - de később a tulajdonos elutasítja a foglalást arra hivatkozva, hogy valójában nem elérhető a lakás. Ez az elutasítási indok az, amit nem tolerálunk a Flatio-nál, mivel ez hatással van mind a tulajdonos, mind a Flatio szolgáltatásainak a megbízhatóságára. Éppen ezért, ez nem jogosult elutasításnak számít, amit beleszámítunk a 3 Elutasítási Szabályba. Ezért ajánlunk számos lehetőséget arra, hogy aktualizálva tudja kezelni a lakás elérhetőségét és, hogy elkerülje a felesleges elutasításokat.

Automatikus elérhetőség frissítések

Ha hirdeti a lakást más platformokon, Airbnb, Booking vagy egyéb, ez a megoldás hasznos lesz Önnek Egyszerűen exportálja a iCal naptárt az egyes hirdetéseknél a többi szolgáltatónál és utána importálja a Flatio Bérbeadásaimba. Ez biztosítja, hogy ha elfogad egy foglalást bármelyik másik szolgáltatónál, ez automatikusan megjelenik a rendszerünkben és az ingatlana nem fog úgy megjelenni, hogy "elérhető" azokon a napokon. Szintén lehetőség, hogy exportálja a naptárt a Flatio rendszeréből és importálja más szolgáltatókhoz, így ha jóváhagy egy foglalást a mi rendszerünkben, automatikusan megjelenik a másik szolgáltatónál és az ingatlana nem elérhetőnek fog ott látszani. 

Az alábbiakban bemutatjuk, hogy hogyan tudja automatikusan frissíteni a lakásai elérhetőségét a Bérbeadásaim applikációban.

Naptár import

Azért, hogy megkapjuk a lakás elérhetőségét más szolgáltatóknál, szükséges importálni a lakás elérhetőségi naptárját a többi szolgáltatótól a Flatio-ba.

  1. Az Ingatlanok részben, válassza ki az ingatlant amelyiknek az elérhetőségét kezelni szeretné és kattintson a Dátumok módosítása gombra VAGY lépjen be az Elérhetőség részbe az ingatlan részleteiben (a nevére kattintva). 
  2. Beillesztés, a külsős szolgáltatónál kimásolt naptár URL címet a Naptár cím (URL) mezőbe a megjelenő rész alján (Import alrész a Naptár szinkronizációban) - nem tévessze össze a naptár URL-t az ingatlan URL-lel a külsős szolgáltatónál! 
  3. A Naptár név mezőben adjon meg egy nevet amivel könnyen ráismer, hogy melyik naptárról van szó (például, Airbnb,Airbnb naptár, etc.)
  4. Kattintson a Naptár import gombra, hogy letöltse az elérhetőséget a másik szolgáltatótól. Ezzel a lehető legaktuálisabb elérhetőségi információt fogjuk tudni megjeleníteni a lakás iránt érdeklődőknek. 

MEGJEGYZÉS: A naptárakat külön kell importálni minden szolgáltatótól, ahol hirdet. 

Naptár export

Amint megkapjuk a lakás elérhetőségét más szolgáltatóknál, szükséges átadni az információt ezeknek a szolgáltatóknak a Flatio elérhetőségről - ha a foglalást jóváhagyja a Flatio-n, szükséges informálni a többi szolgáltatót az elérhetőség változásáról.

  1. Az Ingatlanok részben válassza ki az ingatlant aminek az elérhetőségét kezelni akarja és kattintson a Dátumok módosítása gombra VAGY lépjen be az Elérhetőség részbe az ingatlan részleteiben (a nevére kattintva). 
  2. Másolja a Flatio naptár URL címet a lap alján (Export alrész a Naptár szinkronizációban) és másolja be a másik szolgáltatóhoz akinek át akarja adni a Flatio-n lévő lakás elérhetőségét - általában, ez egy mező lesz a szolgáltató import naptárjánál (pl. Airbnb vagy Booking).

MEGJEGYZÉS: A Flatio naptárat szükséges exportálni (átmásolni) az összes szolgáltatóhoz ahol hirdeti a lakást és ahol már elkészítette a naptár importot (lásd fentebb). 

Hogy könnyebb legyen elvégezni ezeket a műveleteket, megadjuk a leggyakrabban használt kiadó szolgáltatóknál a naptár szinkronizációra vonatkozó instrukciókat:

Manuális frissítés

Nincs iCal naptárja és nem tudja használni a fenti rendszert? Nem probléma. Manuálisan is frissítheti a naptárt. Ez az opció akkor is megfelelő Önnek, ha kísérletezni akar a foglalási időpontokkal.

  1. Az Ingatlanok részben válassza ki az ingatlant aminek az elérhetőségét kezelni akarja és kattintson a Dátumok módosítása gombra VAGY lépjen be az Elérhetőség részbe az ingatlan részleteiben (a nevére kattintva). 

A megjelenő oldal tetején, ahol beállítja manuálisan az elérhetőséget, válasszon egy megadott időtartamot, válassza ki, hogy az ingatlan Elérhető/Nem elérhető ebben az időszakban és kattintson a Mentés gombra. A piros mező a naptárban azt jelenti, hogy nem elérhető, a zöld azt jelenti, hogy elérhető.

MEGJEGYZÉS: Amikor új hirdetést készít, mindig úgy jelenik meg a rendszerünkben, hogy teljesen elérhető amíg nem változtatja meg.