Bejelentkezés bérlőként Bejelentkezés tulajdonosként Bejelentkezés cégként
Segítség Menü Segítség a bérbeadóknak Foglalások Foglalási kérelmet kaptam. Mit tegyek?
Kategóriák

Foglalási kérelmet kaptam. Mit tegyek?

Amint a Flatio csapata aktiválja a hirdetését és frissül az adatbázis, a hirdetése látható lesz a Flaio oldalon és a lehetséges bérlők rákereshetnek a hirdetésre.

Tudjuk, hogy izgalommal várja az első foglalási kérelmet, így, hogy segítsük a bérlőknek megtalálni a hirdetését gyorsan, a Flatio priorizálni fogja az újonnan aktivált hirdetését a hirdetéseinknél egy rövid ideig.

Új foglalási kérelem

Amikor az érdeklődő bérlő elküld egy foglalási kérelmet, a Flatio automatikusan küld Önnek egy email értesítőt és egy SMS-t. 24 órája lesz elfogadni vagy elutasítani a foglalást. Minél hamarabb dönt, annál jobb - a válaszideje megjelenik a tulajdonosi profilján és az érdeklődő bérlők láthatják. Továbbá, mivel szeretnénk a tulajdonosokat bátorítani, hogy gyorsan válaszoljanak, a gyorsabb válaszidő előrébb sorolhatja a hirdetését a keresési listában amikor az "ajánlott sorrend" van kiválasztva.

Jogában áll elutasítani egy foglalást. Azonban, hogy elkerüljük a visszaéléseket és, hogy komoly bérlőket bátorítsunk, a Flatio-nak van egy 3 Elutasítási Szabálya. Ez azt jelenti, ha 3 foglalást elutasít 90 napon belül (bármilyen okkal), a Flatio automatikusan inaktiválja  a hirdetését és bérlők nem fogják továbbá megtalálni az oldalunkon. Természetesen vannak olyan helyzetek, amikor az elutasítás teljesen érthető! Ezért, kérjük, hogy egyeztessen az ügyfélszolgálattal az elutasítás okáról ([email protected]). Átbeszéljük Önnel a lehetőségeket és mind a mi illetve az Ön elvárásait a jövőbeni foglalásokról.

FONTOS! Ha nem válaszol 24 órán belül a foglalásra, a Flatio elutasításnak veszi és beleszámít a 3 Elutasítási Szabályba.

Hogyan fogadok/utasítok el foglalást?

Két úton érheti el a foglalási kérelmet a Bérbeadásaimban.

Irányítópultról

  1. A kezdő oldalon látja a Foglalások mezőt.
  2. Rákattintva az új kérelemre látni fogja a foglalás részleteit, ahova az érdeklődő bérlő minden információt megadott.

A Foglalás részben

  1. Ide kattintva látni fogja az összes foglalási kérelmet amit kapott.
  2. A Többet gomb megmutatja a foglalás részleteit, ahol minden információt megtalál a foglalásról.

A foglalási kérelem részleteiben szintén látja a bérlőről az információkat, beleértve a Flatio által végzett ellenőrzést (ha alkalmazható).

Ha nem tetszik a kérelem, kattintson az "Elutasítás" gombra. Amikor elutasít egy foglalási kérelmet, a rendszer kérni fogja, hogy válasszon egy elutasítási okot. Választhat publikus okot (ez kötelező és a bérlő látni fogja) és privát okot (csak a Flatio fogja látni).