Bejelentkezés bérlőként Bejelentkezés tulajdonosként Bejelentkezés cégként
Segítség Menü Segítség a bérbeadóknak Foglalások Elutasíthatok foglalási kérelmet? Hogyan működik a 3 Elutasítási Szabály?
Kategóriák

Elutasíthatok foglalási kérelmet? Hogyan működik a 3 Elutasítási Szabály?

Természetesen, elutasíthat foglalási kérelmet! Azonban, megjegyezzük. A Flatio próbálja garantálni mindenkinek a platformján - mind a bérlőknek, mind a tulajdonosoknak - hogy komolyan veszi a bérlési folyamatot. Nem akarjuk, hogy csalódás érje bármelyik felet, tehát figyeljük az elutasításokat és a Flatio-nál kategorizáljuk az elutasítások jogos és nem jogos típusba, hogy tovább dolgozzunk rajtuk. 

Az elutasítás jogosnak minősül, ha a bérlő nem tartotta tiszteletben a hirdetésben megadottakat (például kéri, hogy hozhasson kutyát, miközben Ön megadta, hogy nem jöhet háziállat vagy több személyre kéri a szállást, mint amit maximumként megadott).

A nem jogos  elutasítások lefedik a többi esetet, különösen amikor azért utasít el foglalást mert a lakás elérhetősége rosszul volt beállítva, rosszul beállított árak miatt vagy a lakás egyéb paramétereinek a rossz beállítása (pl. a bérlő tartózkodási időtartama), stb.

Az elutasítás pillanatában mindig nem jogosnak minősül (ez az alapértelmezett állapot) és, ha úgy gondolja, hogy az elutasítás jogos, kérjük, hogy lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal ([email protected]), hogy ellenőrizzék (és átbeszéljék az elvárásait jövőbeni foglalásokkal kapcsolatban).

3 Elutasítási Szabály

Ha három jogosulatlan elutasítást küld 90 napon belül egy adott ingatlannál, mi automatikusan inaktiváljuk az ingatlanjai hirdetéseit a Flatio-n. Ez a 3 Elutasítási Szabály

FONTOS! Ha nem válaszol egy foglalási kérelemre 24 órán belül, a Flatio elutasításnak veszi és beleszámít a 3 Elutasítási Szabályba.

Javasolt eljárás foglalás elutasításához 

Teljesen megértjük, hogy vannak helyzetek amikor el kell utasítson foglalást és ez teljesen rendben van. Éppen ezért, azt is gondoljuk, hogy érdemes megvilágítani a bérlőnek, hogy mi történt, annak érdekében, hogy megértsék, hogy miért lett elutasítva a foglalásuk. 

Ha nem jó az árazás 

Értesítheti a bérlőt , hogy aktualizálni fogja az árat és lehet, hogy ad egy másik ajánlatot a frissített áron. Megjegyezzük, hogy a végső ár amit megad a hirdetésben, tartalmaznia kell az összes rezsit és a Flatio jutalékát. Tudjon meg erről többet itt.

Ha az elérhetőség nem megfelelő

Kérjük, értesítse a bérlőt, hogy a foglalási naptár nem volt aktualizálva és tájékoztassa őket a jelenlegi elérhetőségről, illetve, hogy frissíteni fogja a foglalási naptárt, hogy ami megjelenik a Flatio oldalon az pontos adat legyen. Tudjon meg többet arról, hogyan lehet mindig aktuális az elérhetőség itt

Ha a bérlő profilja nem egyezik az Ön kritériumaival 

Abban az esetben, ha az elutasítás oka az volt, hogy a bérlő profilja nem egyezik az Ön kritériumaival, udvariasan közölje az indokait és, ha csak hiányolt bizonyos információkat a bérlőtől, megkérheti , hogy adja meg magáról a hiányolt információt, amitól kényelmesnek és megnyugtatónak érzi a foglalás elfogadását. 

Segített ez a cikk?