Mikor kérhet segítséget a tulajdonos a Flatio-tól?
Bár a Flatio egy online szolgáltató aki kiemeli a függetlenséget és a képességet, hogy minden megoldható a számítógépről, laptopról, tabletről vagy okostelefonról, megértjük, hogy időről időre szüksége lehet megosztani valakivel az aggodalmati és segítséget kérni. Ügyfélszolgálati csapatunk készen áll arra, hogy segítsen az [email protected] e -mail címen, ne feledje, hogy kérését a következő munkanap éjfélig oldják meg.
Előfordulhat, hogy az ügyfélszolgálatunk sok kérést kap egyszerre és kap egy üzenetet, hogy foglaltak. Folyamatosan fejlesztjük a szolgáltatásunkat (és az ügyfélszolgálat válaszidejét), hogy a lehető legkevesebb kérés legyen, hogy ezzel teremtsünk időt a tényleg szorító helyzetekre.
Mikor léphetek kapcsolatba az Ügyfélszolgálattal?
- Amikor szeretne többet megtudni egy foglalási kérelemről és egy potenciális bérlőről.
- Amikor szeretne elfogadni/elutasítani egy foglalási kérelmet, de bizonytalan abban, hogyan tegye.
- Amikor változtatni szeretne a foglalási kérelmen - például, nem megfelelő a kiköltözés napja és szeretne alternatívát ajánlani.
- Amikor módosítani szeretné a bérleti szerződés adatait.
- Amikor bizonytalan a bérleti szerződés feltételeiben.
- A Bérbeadásaim használatához való útmutatásért.
- Amikor bármilyen kérdése van a Flatio-val kapcsolatban.
Mikor nem tud az ügyfélszolgálat segíteni?
- Ha a bérlő nem fizet időben vagy egyáltalán nem fizet a tulajdonosnak - természetesen, felhívhatjuk a bérlőt, de a döntés, hogy hogyan kezeli a helyzetet, mindig a tulajdonosé.
- Szintén, a Flatio jelenleg nem segíthet a kiköltöztetéssel, mert nincs hozzá jogi hátterünk - a bérleti szerződések a bérlő és a tulajdonos között jönnek létre. Tehát, a tulajdonosnak kell megoldani egy problémás bérlő kiköltöztetését. Ezzel együtt, azonban, kérjük legyen biztos abban, hogy a Flatio bérlők kiköltöztetése nagyon nagyon ritka. Ez azért van, mert a Flatio bérlők tipikusan korlátozott idejű szállást keresnek és nem szükséges tovább maradniuk mint ahogy Ön szeretné.
Milyen esetekben fogja az ügyfélszolgálat felvenni a kapcsolatot a tulajdonossal emailben vagy telefonon?
- Ha az ingatlan hirdetésből hiányoznak szükséges adatok.
- Amikor több fotóra van szükség a hirdetéshez. Az érdeklődő bérlőknek látniuk kell, hogyan néz ki a lakás, hogy döntést hozhassanak a bérlésről.
- Ha van olyan foglalási kérelme amire nem reagált 24 órán belül.
- Ha az érdeklődő bérlő nem töltötte ki a szerződést.
- A bérlő beköltözésének a napján.
- Amikor az érdeklődő bérlőnek olyan kérdése van a lakásról amit nem tudunk megválaszolni a megadott információk alapján.
- Amikor frissítenie szükséges a lakás elérhetőségi dátumait.
- Amikor kiegészíteni vagy módosítani szükséges meglévő szerződést.
- Amikor híreink vannak az Ön számára (technikai vagy pénzügyi)
- Amikor feltételezzük, hogy visszaél a Flatio használatával oly módon, hogy sértheti a bérlőket vagy a rendszerünket.