Bejelentkezés bérlőként Bejelentkezés tulajdonosként Bejelentkezés cégként
Segítség Menü Segítség a bérbeadóknak Hogyan működik a Flatio és miért tér meg Mikor kérhet segítséget a tulajdonos a Flatio-tól?
Kategóriák

Mikor kérhet segítséget a tulajdonos a Flatio-tól?

Bár a Flatio egy online szolgáltató aki kiemeli a függetlenséget és a képességet, hogy minden megoldható a számítógépről, laptopról, tabletről vagy okostelefonról, megértjük, hogy időről időre szüksége lehet megosztani valakivel az aggodalmati és segítséget kérni. Ügyfélszolgálati csapatunk készen áll arra, hogy segítsen az [email protected] e -mail címen, ne feledje, hogy kérését a következő munkanap éjfélig oldják meg.

Előfordulhat, hogy az ügyfélszolgálatunk sok kérést kap egyszerre és kap egy üzenetet, hogy foglaltak. Folyamatosan fejlesztjük a szolgáltatásunkat (és az ügyfélszolgálat válaszidejét), hogy a lehető legkevesebb kérés legyen, hogy ezzel teremtsünk időt a tényleg szorító helyzetekre. 

Mikor léphetek kapcsolatba az Ügyfélszolgálattal?

  • Amikor szeretne többet megtudni egy foglalási kérelemről és egy potenciális bérlőről.
  • Amikor szeretne elfogadni/elutasítani egy foglalási kérelmet, de bizonytalan abban, hogyan tegye.
  • Amikor változtatni szeretne a foglalási kérelmen - például, nem megfelelő a kiköltözés napja és szeretne alternatívát ajánlani.
  • Amikor módosítani szeretné a bérleti szerződés adatait.
  • Amikor bizonytalan a bérleti szerződés feltételeiben.
  • A Bérbeadásaim használatához való útmutatásért.
  • Amikor bármilyen kérdése van a Flatio-val kapcsolatban.

Mikor nem tud az ügyfélszolgálat segíteni? 

  • Ha a bérlő nem fizet időben vagy egyáltalán nem fizet a tulajdonosnak - természetesen, felhívhatjuk a bérlőt, de a döntés, hogy hogyan kezeli a helyzetet, mindig a tulajdonosé.
  • Szintén, a Flatio jelenleg nem segíthet a kiköltöztetéssel, mert nincs hozzá jogi hátterünk - a bérleti szerződések a bérlő és a tulajdonos között jönnek létre. Tehát, a tulajdonosnak kell megoldani egy problémás bérlő kiköltöztetését. Ezzel együtt, azonban, kérjük legyen biztos abban, hogy a Flatio bérlők kiköltöztetése nagyon nagyon ritka. Ez azért van, mert a Flatio bérlők tipikusan korlátozott idejű szállást keresnek és nem szükséges tovább maradniuk mint ahogy Ön szeretné. 

Milyen esetekben fogja az ügyfélszolgálat felvenni a kapcsolatot a tulajdonossal emailben vagy telefonon? 

  • Ha az ingatlan hirdetésből hiányoznak szükséges adatok.
  • Amikor több fotóra van szükség a hirdetéshez. Az érdeklődő bérlőknek látniuk kell, hogyan néz ki a lakás, hogy döntést hozhassanak a bérlésről.
  • Ha van olyan foglalási kérelme amire nem reagált 24 órán belül.
  • Ha az érdeklődő bérlő nem töltötte ki a szerződést.
  • A bérlő beköltözésének a napján.
  • Amikor az érdeklődő bérlőnek olyan kérdése van a lakásról amit nem tudunk megválaszolni a megadott információk alapján. 
  • Amikor frissítenie szükséges a lakás elérhetőségi dátumait.
  • Amikor kiegészíteni vagy módosítani szükséges meglévő szerződést.
  • Amikor híreink vannak az Ön számára (technikai vagy pénzügyi)
  • Amikor feltételezzük, hogy visszaél a Flatio használatával oly módon, hogy sértheti a bérlőket vagy a rendszerünket.