Bejelentkezés bérlőként Bejelentkezés tulajdonosként Bejelentkezés cégként
Segítség Menü Segítség a bérbeadóknak Hogyan működik a Flatio és miért tér meg Elérhető a Flatio ügyfélszolgálat WhatsApp-n?
Kategóriák

Elérhető a Flatio ügyfélszolgálat WhatsApp-n?

Igen! Nemcsak a szokásos csatornákon, hanem WhatsAppon is elérhet minket.

Hogyan

Kezdje azzal, hogy készít egy új WhatsApp elérhetőséget ezzel a számmal +44 7723 495945. Elnevezheti Flatio-nak, ha tetszik. Miután kiválasztja ezt a kontaktot a WhatsApp listából, egy új chat jelenik meg, ahova beírhatja az üzenetét az ügyfélszolgálatunknak. Miután elküldte, egy új kérés jelenik meg az ügyfélszolgálatunk rendszerében amit az ügyfelekkel való kommunikációhoz használ. Ne aggódjon; választ fog kapni a WhatsApp chat-en keresztül.   

Az első üzenet szabály

Az ügyfelek védelmében, csak az ügyfeleknek megengedett kommunikációt kezdeményezni a WhatsApp-n. A Flatio nem küldhet Önnek első üzenetet, tehát, ha kérdése van az ügyfélszolgálatunkhoz, Önnek kell elsőnek írnia.

24 órás szabály

Miután elküldte az első üzenetét, az ügyfélszolgálatnak 24 órája van válaszolni. Amennyiben ez nem történik meg, pl. a túlterheltség vagy a nyitvatartási órákon kívül kapott kérés miatt, a WhatsApp üzenet automatikusan blokkolva lesz és továbbá nem lesz lehetőség válaszolni a rendszerünkön keresztül. Ezekben az esetekben, az ügyfélszolgálatunk megpróbál kapcsolatba lépni Önnel a WhatsApp telefonszámán vagy alternatív telefonszámon/email-en keresztül amit megadott.

Ugyanakkor, ha úgy érzi, hogy a válasz esélye alacsony (különösen hétvégén vagy a munkaidőn kívüli órákban), akkor elérheti a Flatio-t emailben ([email protected]) és biztos lehet abban, hogy az üzenetére a lehető leghamarabb válaszolunk.