Bejelentkezés bérlőként Bejelentkezés tulajdonosként Bejelentkezés cégként
Segítség Menü Segítség bérlőknek Foglalási kérelem A tulajdonos elutasította a foglalási kérelmet. Mit tegyek?
Kategóriák

A tulajdonos elutasította a foglalási kérelmet. Mit tegyek?

A foglalási kérelmet sok ok miatt utasíthatják el, de a leggyakoribb a lakás nem elérhetősége a kívánt időpontban. Sok tulajdonos hirdet más portálokon is és előfordulhat, hogy amikor a foglalási kérelem készült, a lakást már lefoglalták más oldalon, de sajnos, a tulajdonos nem aktualizálta az elérhetőségi naptárt.

A foglalási kérelem elutasításának más oka lehet, hogy például hiányoznak adatok az Ön profilján (ezért bátorítjuk, hogy írjon magáról minél többet) vagy a személyek száma (több személyre kér szállást mint ami meg van adva maximumként a hirdetés részleteiben).

A foglalási kérelem elutasítása esetén Ön egy másik listára is kérhet foglalási kérelmet. A Flatio-n számos más lehetőség is rendelkezésre áll!

Nem talál más megfelelő és árban elérhető szállást? Próbálja elérni azokat a tulajdonosokat is akiknek van nem elérhető hirdetésük, előfordulhat, hogy az elérhetőség vagy az ár nem volt aktualizálva egy ideje.