Bejelentkezés bérlőként Bejelentkezés tulajdonosként Bejelentkezés cégként
Segítség Menü Segítség bérlőknek Foglalási kérelem A tulajdonos nem válaszolt a foglalási kérelmemre. Mit tegyek?
Kategóriák

A tulajdonos nem válaszolt a foglalási kérelmemre. Mit tegyek?

Előfordulhat, hogy a tulajdonos nem válaszol a foglalási kérelemre a jóváhagyásra megadott 24 órán belül (ez általában munkaszüneti napokon történhet, pl. hétvégén, ünnepnapokon vagy szabadság alatt). Ebben az esetben, a rendszerünk automatikusan elutasítja a foglalási kérelmet. Ekkor azt javasoljuk a szállás iránt érdeklődőknek, hogy készítsenek másik foglalási kérelmet más lakásra.

Azonban, ha még mindig érdekli a lakás amire automatikusan elutasításra került a foglalási kérelem és nincs visszajelzés a tulajdonostól, újra elküldheti a foglalási kérelmet vagy felveheti a tulajdonossal a közvetlen kapcsolatot a hirdetés részleteiben, hogy kiderüljön, hogy foglalható e a lakás.

Segített ez a cikk?