Bejelentkezés bérlőként Bejelentkezés tulajdonosként Bejelentkezés cégként
Segítség Menü Segítség bérlőknek Bérleti szerződés A tulajdonos elfogadta a foglalási kérelmet. Hogyan írom alá a szerződést?
Kategóriák

A tulajdonos elfogadta a foglalási kérelmet. Hogyan írom alá a szerződést?

Amint a tulajdonos elfogadja a foglalási kérelmet, megkérjük Önt, hogy fejezze be a szerződési folyamatot - erre 24 órája van. A folyamat befejezésével a foglalt lakás/szoba sikeresen bérlésre kerül a megadott időszakban.

A szerződési folyamatnak három része van a Flatio-nál és mindegyiket teljesítheti kényelmesen a Bérléseim applikációban - Szerződések részben: 

Olvassa át és írja alá a bérleti szerződést 

A foglalási kérelem elfogadásakor, egy javaslat készül a bérleti szerződés véglegesítésére. A bérleti szerződés a bérlő és a lakás tulajdonosa között jön létre határozott időre, a foglalási kérelemben megadott időtartamra. 

Erősen ajánljuk, hogy figyelmesen olvassa el a bérleti szerződést és ismerje meg mindkét fél összes jogát és kötelezettségét, ez a dokumentum egy nagyon fontos eszköz lesz váratlan események esetén. Ezután alá kell írni a bérleti szerződést - digitális aláírást használunk jogosultsági kóddal, tehát a világon bárhonnan aláírhatja a szerződést. Az SMS küldése gombra kattintva a megfelelő lépésben a megadott telefonszámra kapni fog egy jogosultsági kódot, amit a Bérbeadásaim web applikáció megfelelő mezőjébe ír be. A jogosultsági kód elküldésével a bérleti szerződés aláírásra kerül.

Töltse fel a személyazonosító kártya vagy útlevél másolatát 

A szerződési folyamat következő lépése a személyazonosító kártya vagy az útlevél másolatának a feltöltése a rendszerünkbe. Ezeket az adatokat a tulajdonosnak kérjük, hogy ellenőrízhessék az adatokat amiket Ön megadott a bérleti szerződéshez és, hogy egyeznek e. Kiemelten ezek az adatok fontosak: a személyazonosító kártya vagy az útlevél száma, családi és keresztnév, születési dátum és állandó lakcím. A többi adat letakarható, ha ez kényelmesebb Önnek. 

Az első bérleti díj megfizetése (beleértve a szolgáltatási díjat) 

A szerződési folyamat utolsó lépése az első bérleti díj és a szolgáltatási díj megfizetése. Az első bérleti díj megfizetésével, kétszeres garancia jár - Ön garantálja a tulajdonosnak, hogy a megadott időben használni fogja a lakást és a tulajdonos garantálja, hogy kiadja Önnek a lakást és nem másnak. Ez a garancia fokozott azokban az esetekben amikor jóval előre foglalják le az albérletet (több hónapra előre).

A szolgáltatási díjra azért van szükség, hogy egyre jobb szolgáltatást tudjunk nyújtani Önnek akár a szép, igazolt és teljesen bútorozott lakások formájában, kedves ügyfélszolgálat vagy a platformunk felhasználóbarát formájában és sok minden másban.

Az első bérleti díj fizetése egyszerűen megtehető a Fizetések részben Fizetés most gombra kattintva az 1. bérleti díj + szolgáltatási díj tételnél. Az applikáció ezután megmutatja az összes lehetséges fizetési módot a szükséges fizetési részletekkel együtt. Tudjon meg többet a Flatio fizetési módokról a Fizetési Módok részben.

Az első bérleti díj ezután a számlánkon blokkolásra kerül a lakás fizikai átvételéig és mindkét fél által igazolt probléma mentes átvétel esetén továbbítjuk a tulajdonosnak. Ezzel a lépéssel, garantáljuk Önnek és a tulajdonosnak, hogy a megegyezett bérlés legvalószínűbben létrejöjjön. Természetesen, megértjük, hogy bármi előfordulhat - éppen ezért van bérleti szerződés mindkét fél számára jogokkal és kötelezettségekkel.

A szerződési folyamat nem befejezése

Ha a szerződési folyamat nincs befejezve 24 órán belül a foglalási kérelem elfogadása után (vagy egyáltalán), a tulajdonosnak joga van törölni a teljes foglalást a Bérleti szerződés szerint (lásd 6. Bekezdés - Egyéb rendelkezések, 5. paragrafus). Az Ő döntése, hogy vár e vagy sem a folyamat befejezésére. 

Tehát, ha Ön már tudja, hogy nem fogja befejezni a szerződési folyamatot 24 órán belül, de még szeretné ezt a foglalást, üzenjen a tulajdonosnak a Bérléseim web applikáció Üzenetek részen keresztül és magyarázza el a helyzetét. Hisszük, hogy talál megoldást.

Segített ez a cikk?