Bejelentkezés bérlőként Bejelentkezés tulajdonosként Bejelentkezés cégként
Segítség Menü Segítség a bérbeadóknak Hogyan működik a Flatio és miért tér meg Voltak már csaló bérlők a Flatio-n? Hogyan ismerhetjük fel őket és hogyan kezeljük őket?
Kategóriák

Voltak már csaló bérlők a Flatio-n? Hogyan ismerhetjük fel őket és hogyan kezeljük őket?

A cikket a 11. 1. 2024 oldalon frissítették.

Olvassa el, hogyan kerülheti el a Flatio a csaló bérlőket, hogyan ismerheti fel őket, és mit tehet, ha csaló gyanúja merül fel.

Minden tőlünk telhetőt megteszünk a bérbeadóink védelmében, és szerencsére a Flatio-nak nincs sok tapasztalata csaló bérlőkkel kapcsolatban.

Azonban, annak ellenére, hogy mindent megteszünk a biztonságod érdekében, néhány egyén megpróbálja visszaélni platformunkat csalárd tevékenységek céljából. Annak érdekében, hogy elkerüljük a megtévesztő bérlői tevékenységekből adódó problémás helyzeteket, szeretnénk növelni a bérbeadók tudatosságát ezekkel a megtévesztő gyakorlatokkal kapcsolatban, hogy senki ne váljon hasonló csalások áldozatává. Ha tájékozott maradsz és követed az www.flatio.hu-on található útmutatókat, jobban megvédheted magad.

Ne feledd, mi itt vagyunk, hogy segítsünk neked biztonságosan navigálni. Ha valaha is kétségeid vannak, mindig lépj kapcsolatba közvetlenül a Flatio-val, hogy ellenőrizd bármilyen kommunikáció vagy tranzakció hitelességét. Világos eljárásokat követünk a potenciális csalókkal való azonnali foglalkozás érdekében. Szerencsére ezek az esetek rövid életűek, és ennek fő oka figyelmes bérbeadóink, akik jelentik a gyanús viselkedést.

A leggyakoribb csalási taktikák a következők:

  • Kapcsolatfelvétel kérése a Flatio platformon kívül: A bérlő üzenetet küld neked a Flatio-n keresztül, és közvetlen elérhetőségek cseréjét kéri.
    Legyél óvatos, ha a bérlő azt kéri, hogy a Flatio platformon kívül kommunikálj vele. Bár ez lehet félreértés bármilyen csalási szándék nélkül, egy bérleti szerződés aláírása biztonságos harmadik fél nélkül nagyon védtelenné tenné téged olyan problémák esetén, mint a kifizetetlen bérleti díjak, lopás, rongálás, szomszédokkal kapcsolatos problémák stb. Ezért javasoljuk, hogy soha ne egyezz bele ilyen megállapodásba, és ragaszkodj ahhoz, hogy a bérlő a Flatio-n keresztül folytassa a foglalást, vagy egyáltalán ne.
  • Első bérleti díj csalás: A bérlő azt állítja, hogy kifizette az első bérleti díjat, és szállást követel.
    Ez a viselkedés tipikus az utolsó pillanatban történő foglalások esetén, különösen a helyi eredetű bérlők esetén (pl. egy cseh személy, aki Csehországban bérel ingatlant). Mindig tájékoztatunk téged a bérleti szerződés érvényességéről, amint megkapjuk a fizetést, és bármikor áttekintheted a fizetési státuszt a Flatio profilodban. Ha a bérleti szerződés nem jelenik meg hivatalosan érvényesnek, soha ne szállásolj el a bérlőt - még akkor sem, ha fizetési megerősítést mutatnak neked, mert azt könnyen hamisíthatják. Ehelyett magyarázd el a bérlőnek, hogy csak akkor tudod őt elszállásolni, ha a pénz ténylegesen megérkezik a Flatio számlájára.

Mit tegyek, ha gyanítom, hogy egy csaló bérlővel foglalkozom?

Ha gyanítod, hogy egy csaló személy bérlőként tűnik fel a Flatio-n, kérjük, lépj kapcsolatba velünk minél hamarabb, és küldj nekünk képernyőképeket a személy üzeneteiről (vagy adj nekünk hozzáférést az Üzenetek szekcióhoz, hogy megtekinthessük őket). Ekkor gyorsan cselekedhetünk és azonnal eltávolíthatjuk a személyt platformunkról, ha a gyanúd beigazolódik.


A Flatio elkötelezett amellett, hogy biztonságos és megbízható környezetet teremtsen minden felhasználónk számára. Folyamatosan javítjuk biztonsági intézkedéseinket, mert a biztonságod a legfontosabb számunkra.

Ne feledd, egy biztonságos és gondtalan bérleti élmény érdekében mindig kövesd az www.flatio.hu-on vázolt eljárásokat. Maradj éber és maradj biztonságban a Flatio-val.