Bejelentkezés bérlőként Bejelentkezés tulajdonosként Bejelentkezés cégként
Segítség Menü Segítség a bérbeadóknak Kifizetések Hogyan rögzítek új bankszámlaszámot és mit tegyek, ha elutasítják?
Kategóriák

Hogyan rögzítek új bankszámlaszámot és mit tegyek, ha elutasítják?

A cikket a 17. 6. 2024 oldalon frissítették.

Nem tudja, hogyan kell hozzáadni új bankszámlát, ahová a bérleti díjat küldjük, vagy hogyan kell kezelni egy elutasítást? Itt mindent elmagyarázunk!

Szükséges, hogy hozzáadja a bankszámla adatait a Bérbeadásaim webalkalmazáshoz, hogy továbbíthassuk Önnek a bérlői által fizetett bérleti díjat. A Flatio-nál több bankszámlát is hozzáadhat és mindegyiket különböző ingatlanhirdetéshez rendelheti.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy mivel tiszteletben kell tartanunk a Pénzmosás elleni törvényeket kényszerűen, mindig ellenőriznünk kell minden beillesztett bankszámla tulajdonosát. A bankszámla hozzáadásának folyamata ezért úgy van kialakítva, hogy rendelkezésünkre álljanak a szükséges részletek.

Hogyan adhat hozzá bankszámlát?

Új bankszámlát adhat hozzá a profiljából a Bérbeadásaim alkalmazásban:

  1. Jelentkezzen be a Bérbeadásaim webalkalmazásba és klikkeljen a nevére a jobb felső sarokban.
  2. Az újonnan megjelenő bal oldali menüben válassza a Bankszámlák szakaszt.
  3. Kattintson a "Bankszámla hozzáadása" gombra, hogy elindítsa a folyamatot.

Milyen információkat kell megadnia?

A bankszámla adatainak sikeres beküldéséhez a következőket kell tennie:

  • Válassza ki a hirdetéseket, amelyekből a bérleti díjakat erre a számlára kell küldeni:
    • Az "összes tulajdonomtól" opció azt jelenti, hogy a bankszámla az összes, a Flatio-n keresztül kapott bérleti díj alapértelmezett számlája lesz.
    • Az "csak a kiválasztott tulajdonoktól" opció azt jelenti, hogy a bankszámla csak a manuálisan kiválasztott hirdetésekből kapja meg a bérleti díjakat. Minden más, amely nincs összekapcsolva egy adott bankszámlával, az alapértelmezett bankszámlára kerül (további információ a bérleti díjak továbbításáról itt).
  • Adja meg a bankszámla számát
  • Válassza ki a pénznemet, amelyben a számlát vezetik
  • Töltse ki a bankszámla tulajdonosának teljes nevét és a címét
  • Töltsön fel egy dokumentumot a bankszámla tulajdonosának azonosításához, amely tartalmazza a tulajdonos nevét és a bankszámla számát
    • Az elfogadható dokumentumok közé tartozik például a szerződés másolata, amelyet a bankkal kötött a bankszámla létrehozásakor, vagy egy szerkesztetlen képernyőkép az internetes bankolásból.
  • Töltsön fel egy bankszámla tulajdonosának személyi igazolványának másolatát, azaz az Ön személyi igazolványát/jogosítványát/útlevelét (kivéve, ha egy vállalat tulajdonában lévő üzleti bankszámlát ad meg)
FONTOS MEGJEGYZÉS: A Bérbeadásaim webalkalmazásban manuálisan beírt számlatulajdonos információknak egyezniük kell az feltöltött személyi igazolvány másolatán lévő adatokkal, valamint az feltöltött bankszámla-ellenőrzési adatokkal. Ezért, ha a bérleti díjakat John Smith számlájára kell átutalni, John Smith adatait és dokumentumait kell megadnia.

Miután beküldte a bankszámla adatait, áttekintjük az összes adatot és jóváhagyjuk/elutasítjuk a bankszámlát.

Mi történik, ha a bankszámlát elutasítják?

Több oka is lehet a bankszámla elutasításának, a leggyakoribb egy eltérés az feltöltött személyi igazolvány és a számlatulajdonos azonosításához szükséges dokumentum közötti információban, vagy a hibás dokumentum feltöltése az azonosításhoz.

Csapatunk mindig tájékoztatja Önt a pontos okról, amely után javíthatja a hibát.

A bankszámla újbóli jóváhagyásának kérelme

Ha a bankszámlát elutasítják, ki kell javítania a hibát és újra jóváhagyást kell kérnie. Mindent kényelmesen újra elvégezhet a Bérbeadásaim alkalmazásban:

  1. Jelentkezzen be a Bérbeadásaim webalkalmazásba és klikkeljen a nevén a jobb felső sarokban.
  2. Az újonnan megjelenő bal oldali menüben válassza a Bankszámlák szakaszt.
  3. Kattintson a "Szerkesztés" gombra a visszautasított számla mellett.
  4. Javítsa ki az előző hibát és klikkeljen a "Mentés" gombra.
  5. Nyomja meg az "Újra alkalmazás" gombot, hogy új kérelmet nyújtson be a számla jóváhagyására.

Ezután újra látni fogja a "Jóváhagyásra vár" ikont a bankszámla adataiban, és csapatunkat értesítik, hogy áttekintse az Ön módosításait.