Bejelentkezés bérlőként Bejelentkezés tulajdonosként Bejelentkezés cégként
Segítség Menü Segítség a bérbeadóknak Foglalások Nem tudtam elfogadni/elutasítani a foglalást a 24 órás határidőn belül. Mit tegyek?
Kategóriák

Nem tudtam elfogadni/elutasítani a foglalást a 24 órás határidőn belül. Mit tegyek?

Először is érdemes megemlítenünk, hogyha nem reagál a foglalásra a jóváhagyási időszakon belül, akkor a rendszerünk automatikusan elutasítja azt (ez az elutasítás beleszámít a 3 nem jogosult elutasításba a 3 Elutasítási Szabály-nak megfelelően). 

Az elutasítás ellenére előfordulhat, hogy a bérlőt nagyon érdekli a szállás és készít még egy foglalási kérelmet - ebben az esetben eldöntheti, hogy elfogadja vagy sem a kérelmet. Ugyanakkor, ha nem készül új foglalási kérelem, lehetősége van kapcsolatba lépni az érdeklődő bérlővel az Üzenetek részben és kérhet tőle új foglalási kérelmet.

Annak érdekében, hogy elkerülje ezt a helyzetet, javasoljuk, hogy az elfogadásról vagy az elutasításról minél hamarabb döntsön. Minél tovább vár a bérlő a válaszra, annál nagyobb az esélye, hogy alternatív szállást fog keresni.