A tulajdonos nem válaszolt a foglalási kérelmemre. Mit tegyek? - Flatio
Bérlőként Bejelentkezés mint F4B
Segítség Menü Segítség bérlőknek Foglalási kérelem A tulajdonos nem válaszolt a foglalási kérelmemre. Mit tegyek?
Kategóriák

A tulajdonos nem válaszolt a foglalási kérelmemre. Mit tegyek?

A cikket a 28. 5. 2024 oldalon frissítették.

Mi történik, ha a bérbeadó nem reagál a foglalási kérelmére a 24 órás időablakon belül? Nézze meg, miért fordulhat ez elő, és mit tehet ellene!

Ha a tulajdonos nem válaszol a foglalási kérelmére a 24 órás időszakon belül, a kérelmet automatikusan elutasítja a rendszerünk. (Ez általában szabadnapokon történik, azaz hétvégén, ünnepnapokon vagy privát szabadságokon.)

Ha ez történik a foglalási kérelmével, javasoljuk, hogy készítsen egy új foglalási kérelmet egy másik szállásra. Azonban, ha még mindig érdekli ugyanaz a szállás, létrehozhatja a foglalási kérelmet újra vagy kapcsolatba léphet a tulajdonossal közvetlenül, hogy megtudja, lehetséges-e a megadott szállás foglalása.

Segített ez a cikk?
Cokkie beállítások a Flatio-n

A piactér havi tartózkodással történő működtetéséhez sütiket használunk, beleértve harmadik féltől származó sütiket is. A Flatio tényleges működéséhez szükséges működési sütik mellett preferenciális, elemző és marketing sütiket is használunk. A Sütik testreszabása gombra kattintva dönthet az egyes kategóriákról, vagy elutasíthatja az összes, az alap sütiken kívüli sütit. Ezen kívül részletes információkat olvashat a látogatóink és ügyfeleink adatvédelmével foglalkozó külön oldalon.

Bármikor megváltoztathatja a cookie-beállításait, és természetesen elutasíthatja az összes választható cookie-t, ha úgy kívánja.
Cooki-k testreszabása