Az Ön tartózkodását ebben az ingatlanban a StayProtection csomagunk fedezi, amely tartalmazza a Stay Benefits csomagot! Bővebben
Other things to keep in mind
- "Self-Catered" apartment. All basic items are provided to start your stay, including toiletries (shower gel, shampoo), toilet paper, etc. These items are offered as a welcome courtesy. No replacements or replacements are provided. All remaining items must be purchased by the guest.
- Bed and bath linen are provided according to the number of guests defined in the reservation. For stays longer than one week, additional sets will be provided.
- For stays longer than fifteen days, cleaning and linen changes will be provided (generally in the middle of the stay) and are arranged directly with the guest. Additional cleanings will incur the cost of the cleaning fee.
- Check-in time starts from 3pm until 9pm (additional cost of R$25 for check-ins after 9pm) and check-out must be completed by 11am.
- On the day of your arrival, we or a member of our team will be at the apartment to welcome you. To organize your arrival, we would appreciate it if you let us know your estimated time of arrival as soon as possible. If you arrive by plane and provide us with your flight number, we will be able to track your arrival.
- A set of keys will be provided at check-in and must be returned at check-out. Loss or damage to the key set may incur additional costs.
- The apartment has air conditioning.
- On Smart TV, only Streaming service APPs (Netflix, Amazon, Apple TV, HBO, etc.) are available and not the respective accounts. Therefore, to be used, guests must use their own accounts.
Egyéb megjegyzendő dolgok
- "Önellátó" apartman. Minden alapvető dolgot biztosítunk az üdülés megkezdéséhez, beleértve a piperecikkeket (tusfürdő, sampon), WC-papírt stb. Ezeket az elemeket üdvözlő udvariassági szolgáltatásként kínáljuk. Nem biztosítanak pótlást vagy pótlást. Az összes többi tárgyat a vendégnek kell megvásárolnia.
- Ágy- és fürdőlepedőt a foglalásban meghatározott vendégszámnak megfelelően biztosítunk. Egy hétnél hosszabb tartózkodás esetén további készleteket biztosítunk.
- Tizenöt napnál hosszabb tartózkodás esetén takarítást és ágyneműcserét biztosítunk (általában a tartózkodás közepén), és ezt közvetlenül a vendéggel egyeztetjük. A további takarítások a takarítási díj költségeit vonják maguk után.
- A bejelentkezési idő 15:00 és 21:00 óra között kezdődik (21:00 óra utáni bejelentkezés esetén 25 R$ felárat kell fizetni), a kijelentkezést pedig 11:00 óráig kell befejezni.
- Az érkezés napján mi vagy csapatunk egy tagja az apartmanban lesz, hogy üdvözölje Önt. Az érkezés megszervezése érdekében kérjük, hogy minél hamarabb tájékoztasson minket az érkezés várható idejéről. Ha repülővel érkezik, és megadja nekünk a járatszámát, akkor nyomon tudjuk követni az érkezését.
- Bejelentkezéskor egy kulcscsomót kap, amelyet kijelentkezéskor vissza kell adni. A kulcskészlet elvesztése vagy megrongálódása további költségekkel járhat.
- Az apartman légkondicionált.
- A Smart TV-n csak a Streaming szolgáltatás APP-jai (Netflix, Amazon, Apple TV, HBO stb.) érhetőek el, a megfelelő fiókok nem. Ezért a használathoz a vendégeknek a saját fiókjaikat kell használniuk.
Letöltés
200 Mbps
Feltöltés
100 Mbps
Minden alkalommal, amikor a Flatio-n keresztül bérel, automatikusan fedezi Önt a StayProtection csomagunk.
Ha lefoglalja ezt az ingatlant, akkor a Stay Benefits - az AXA által támogatott egyedülálló ajánlat - kiterjesztett védelmet is élvezhet! Az alábbiakat tartalmazza ez a csomag:
Jorge általában 4 óra belül válaszol az üzenetekre.
A foglalási kérelem elküdése után a tulajdonos kap egy üzenetet, hogy ön érdklődik a szállásért. Ettől a pillanattól van 24 órája arra, hogy az ön kérelmét jóváhagya vagy elutasítsa.
A lakástulajdonosokot leginkább az érdekli, hogy mi van az érdeklődő adatlapján. Azért nefelejtse el leírni minden fontos infromációt, hozzá adni képet, vagy még videót is csinálni. Ez vonzóvá teszi önt a tulajdonosnál és nagyobb az esély hogy jóváhagya a foglalást.
Megtekintheti a bérleti szerződést előre és online minden egyes ajánlatnál. Az aláírás után megtalálja az alkalmazásban Bérleményeim.
Amikor Flatio-n keresztül bérletet foglal, nem kell aggódnia, hogy a szerződés hátrányos lenne az ön számára. A szerződések úgy vannak leírva, hogy ne kelljen aggódnia és nyugodságban lakhasson. Ezek egységes szerződések, amelyeket minden bérbeadó a Flatio-nál használ.
Az Ön ideje értékes. Ezért tettük lehetővé a virtuális túrákat az oldalunkon, hogy a Flatio-n hirdetett lakásokat a saját otthona kényelméből meg tudja nézni.
Ha nem elérhető virtuális túra a kiválasztott szálláshoz, akkor kapcsolatba léphet a Bérbeadóval és megkérdezheti, hogy személyesen megnézheti e a kiadó lakást.
Abban az esetben, ha beköltözik, és a bérelt szállás nem egyezik a Flatio-n található információkkal, jelezze mihamarabb!
Ha az elállás feltételei teljesülnek, és a bérbeadó nem tudja azonnal orvosolni a problémát, lehetősége van a bérleti szerződéstől elállni a teljes visszatérítéssel. Aktívan segítünk az alternatív szállás megtalálásában, és Ön mellett maradunk, amíg minden teljesen meg nem oldódik.
A beköltözési garanciánkkal kapcsolatos feltételeket és minden részletet ebben a cikkben olvashat el a Súgóban.
A foglalás felmondásának a lehetősége attól függ, hogy milyen fázisban van a foglalás.
A foglalás még várja a tulajdonos jóváhagyását? Ilyenkor egyszerűen törölheti a foglalást a Bérleményeim web applikációban!
Ha, a tulajdonos már jóváhagyta a foglalást, de Önnek már nem aktuális a foglalás, akkor csak a Flatio ügyfélszolgálat törölheti 24 órán belül a jóváhagyástól. Ezután, a foglalás törölhető a tulajdonos által is.
Jóváhagyott foglalása és érvényes szerződése is van? Azért, hogy INGYENESEN törölhesse a foglalást, lépjen kapcsolatba a Flatio ügyfélszolgálattal jóval a szerződés kezdete előtt (a konkrét időtartam függ a felmondási szabályok típusától).