Bejelentkezés bérlőként Bejelentkezés tulajdonosként Bejelentkezés cégként
Segítség Menü Segítség bérlőknek StayProtection bérlőknek Hogyan kaphatok segítséget az AXA Assistance-tól a Stay Benefits Bérlőknek szolgáltatással kapcsolatban?
Kategóriák

Hogyan kaphatok segítséget az AXA Assistance-tól a Stay Benefits Bérlőknek szolgáltatással kapcsolatban?

A Stay Benefits kérésekkel kapcsolatos kommunikáció közvetlenül Ön és az AXA, vagy Ön és a bérbeadója között zajlik. Az AXA Assistance a nap 24 órájában elérhető, hogy az Ön minden megkeresése azonnal megoldódjon, és Ön azonnal segítséget kapjon, amint szüksége van rá.

Ezért, ha foglalásához Stay Benefits Bérlőknek fedezet tartozik, és problémája a Stay Benefits által lefedett, helyzetek közé tartozik, ne habozzon segítséget kérni az alábbi módon:

  • Segítségnyújtási szolgáltatások (bérleti szerződésenként legfeljebb 500€)  
    • Ha bármilyen probléma merül fel a háztartásban, mindig az a legjobb, ha kapcsolatba lép a bérbeadóval, akinek el kell intéznie a szükséges lépéseket. Ha azonban azonnali segítségre van szüksége, és közvetlenül szeretne intézkedni, akkor közvetlenül az AXA Assistance-hoz fordulhat a profilja "Kapcsolat" részében megadott telefonszámokon és e-mail címeken.
    • Abban az esetben, ha a kapott segítségnyújtási szolgáltatásokért már saját zsebből fizetett, közvetlenül az AXA Assistance-hoz fordulhat, hogy kérje a már felmerült költségek visszatérítését. Az elérhetőségeket a profilja "Kapcsolat" részében találja.
  • Felelősségbiztosítás (bérleti szerződésenként legfeljebb 20 000€)
    • Ha bármilyen újabb kár keletkezik a tartózkodása alatt, mindenképpen vegye fel a lehető leghamarabb a kapcsolatot a bérbeadóval. Feltétlenül adjon meg nekik minden szükséges információt az esetről, beleértve az azt alátámasztó fényképeket vagy videókat is. Ezután a bérbeadó felelős a további lépések megtételéért, a biztosító, az AXA segítségével.
    • Amennyiben a kárjavítást már saját zsebből kifizette, közvetlenül az AXA Assistance-hoz fordulhat, hogy kérje a már felmerült költségek visszatérítését. Az elérhetőségeket a profilja "Kapcsolat" részében találja.

FONTOS INFORMÁCIÓ: Fizetett szolgáltatásokról szóló számla kiállítása esetén a bérbeadóval kötött Flatio bérleti szerződésben használt pontos számlázási adatokat kell megadnia. Ha a számlán és a bérleti szerződésen szereplő számlázási adatok nem egyeznek meg, az AXA nem tudja visszatéríteni Önnek a kapott szolgáltatásokat.


Amint kérelmét teljes mértékben benyújtották, az AXA igyekszik megoldást nyújtani maximum 30 napon belül. Ha jóváhagyásra kerül, a kártérítést ezután 14 napon belül küldik el az ügy lezárásának dátumát követően. Ez a politika az ő gyors és hatékony ügyintézésre való elkötelezettségük részét képezi.